Frankrike!

God morgon :D

Uppe väldigt tidigt, typ det första jag gjorde var att sätta mig här så att jag kunde skriva mitt sista inlägg på typ 2 veckor ): .
Igår kväll var jag hos mormor och morfar och sa hej då de kanske skulle komma idag och vinka haha, det var så jävla kul för mormor hatar sniglar och hon följde med mig hem igår kväll för att prata med frida. Så under vägen gick hon och visade hur man skulle döda sniglar och berättade massa saker och svor om dem. haa hon sa även
" Förra året plockade jag dem i påsar med lite mossa och la dem i frysen, men inte fan orkar jag det iår!".
Ja min mormor är bäst :-D

Yessss nu så ska jag ner och äta frukost sen ska jag typ bära ner min väska och fixa mig sen så drar jag och fixar pass i typ malmö eller var det var.

Hej då vi hörs den 29 juni ! :D 1

En jätte gammal bild på min gulliga mormor!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0